معرفی اداره امور عمومی سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد
افزایش بهرهوری و استفاده بهینه از منابع انسانی موجود در سازمان از ضروریات حفظ حیات یک سازمان است. آنچه مارا در رسیدن به اهدافی چون ایجاد نظام اداری کارآمد، پاسخگو و مقتدر در راستای گسترش عدالت اجتماعی، خدمت رسانی، ارتقاء عزت نفس کارکنان و تقویت روحیه مشارکت جویانه به منظور ارتقاء سطح بهرهوری و تأمین ثبات و امنیت اداری و ایجاد تحول اساسی در نظام اداری یاری مینماید اراده جمعی و عزم عمومی توأم با برنامهریزی صحیح میباشد.
به منظور تحقق اهداف موصوف و خدمت رسانی هرچه بیشتر به ارباب رجوع و پیشبرد مراحل هدایت، حمایت و نظارت بر شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی، واحدهای مختلف سازمان تعاون روستایی مستلزم پشتیبانی، برنامه ریزی و تهیه سازوکارووسایل نقلیه میباشند. لذا انجام این وظایف به عهده اداره امور عمومی در سازمان واگذار گردیده و این اداره با عنایت به محدود بودن منابع مادی و انسانی؛ امور مربوط به دبیرخانه، کارگزینی، کارپردازی،خدمات نقلیه، اموررفاهی و تحول اداری را به نحو شایسته به انجام میرساند و سهمعمدهای در موفقیت سایر ادارات سازمان در انجام وظایفشان دارد.
پرسنل اداره امور عمومی
سید جعفر مسعودی
رئیس اداره امور عمومی
شرح وظایف
1. نظارت بر امور پرسنلی و کارگزینی شامل استخدام، صدور احکام و....
2. بررسی نیازمندی های رفاهی کارکنان و ارائه پیشنهادات لازم
3. نظارت بر حسن انجام امور اداری و دبیرخانه
4. نظارت بر حسن جریان امور تدارکات و کارپردازی ، نگهبانی ، تلفنخانه و ...
5. انجام امور مربوط به کمیته های نظام پیشنهادات ، تحول اداری و...
کیامرث نیکنام کارگزین مسئول
شرح وظایف کارگزین
1. صدور به موقع احکام کارگزینی با رعایت مقررات مربوط.
2. پیگیری امور مربوط به استخدام و بکارگیری نیروی انسانی، تبدیل وضع، ارتقاء گروه، افزایش سنواتی، بازنشستگی و....
3. پیگیری امور مربوط به انتقال و ماموریت کارکنان و مشمولین وظیفه
4. پیگیری امور مربوط به بازنشستگان
5. ساماندهی پرونده های پرسنلی همکاران
6. پیگیری امور مربوط به ارزشیابی کارکنان.
7. جمع بندی گزارش ماموریت و اضافه کار پرسنل
8. ارائه گزارش کنترل حضور و غیاب و مرخصی پرسنل
9. انجام به موقع امور بیمه گر
پروین شاکری مسئول امور دفتری و دبیرخانه
شرح وظایف مسئول دبیرخانه
1. انجام امور مربوط به دبیرخانه شامل پست نامه ها و نشریات، ثبت ، کدگذاری و توزیع نامه ها و مکاتبات و...
2. حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی
3. راکد کردن پرونده های مختومه با اجازه مقام مافوق
4. آماده کردن، بسته بندی و تهیه صورت پرونده هایی که عمر قانونی آنها تمام شده و آماده کردن برای امحاء طبق دستورالعمل مربوط
وlم
محمد حسین اصلان پور نگهبانی و سرایداری سازمان
شرح وظایف:
1. سکونت دائم در ساختمان واحد اداری.
2. انجام امور نگهبانی و باغبانی در ساختمان اداری.
3. حفظ و حراست تمام ساختمان و محوطه سازمان.
4. کنترل ورود و خروج وسائط نقلیه و حمل و نقل اموال، اثاثیه، تجهیزات و اشیاء سایر کالاها طبق دستورات داده شده
و...
ابراهیم جهاندیده مسئول کارپردازی
شرح وظایف
1. استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق.
2. دریافت درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد.
3. تهیه و تنظیم صورتمجلسهای مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع.
4. انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت نظارت.
5. تهیه و تدارک به موقع اقلام درخواستی و مورد نیاز سازمان و ادارات ستادی تابعه.
6. تهیه و تدارک مقدمات برگزاری جلسات، مراسم و مناسبتها.
7. پیگیری انجام خدمات عمومی ساختمان از قبیل تأمین روشنایی، سوخت، تلفن و ...
و...
تلفن به شماره 07433333708 شماره داخلی :
رئیس اداره امور عمومی
مسئول کارگزینی
مسئول دبیرخانه 24
مسئول کارپردازی