سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
حضور مدیر تعاون روستایی استان در مرکز سامد استانداری کهگیلویه وبویراحمد
1403/07/26
💢حضور مدیر تعاون روستایی استان در مرکز سامد استانداری کهگیلویه وبویراحمد
⬅️مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد در مرکز سامانه سامد در محل استانداری برای پاسخگویی به سوالات ، درخواست ها و مشکلات مردم حضور یافت .
✍به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد مهندس شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان جهت رسیدگی به مشکلات روستاییان و کشاورزان روز پنجشنبه 26 مهرماه سالجاری به همراه مهندس مسعودی رئیس اداره امور عمومی و سامانه سامد مدیریت و مهندس فرزامی مسئول روابط عمومی درمرکز سامد 111 در محل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد حضوریافت و به مدت دوساعت پاسخگوی تماس های مردمی شد.
⬅️طی حضور 2 ساعته مهندس شجاعی نژاد در مرکز سامد خوشبختانه هیچ گونه شکایت و اعتراضی بعمل نیامد ، که این نشست جهت هر گونه شکایتی برای رسیدگی صورت پذیرفت و خوشبختانه این اقدام نشان از صداقت خدمتگزاری بی منت و مردمی بودن و کارجهادی شبانه روزی مجموعه مدیریت و همکاران عزیزمان در شبکه و مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد می باشد.
⬅️هدف این سامانه ایجاد بستر مناسب برای ارائه درخواست های مردمی از مسئولین ، شکایات و انتقادات مردمی از عملکرد دستگاههای دولتی است .
تعداد مشاهده خبر28 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal