سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
نشست مهندس شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق سرهنگ تندپور مسئول بسیج ادارات و کارکنان با دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری
1403/07/25
💢نشست مهندس شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق سرهنگ تندپور مسئول بسیج ادارات و کارکنان با دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری

✍به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست مهندس شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان به گزارشی از روند مراکز خرید سیب درختی اعم درجه 1 و 2 و صنعتی اشاره و اظهار نمودند که در صورت همکاری بانک عامل(کشاورزی) در پرداخت به موقع تسهیلات خرید توافقی محصولات می توانیم بخشی از سیب درجه 1 و 2 و صنعتی باغداران را خریداری نمائیم.
⬅️شجاعی نژاد افزود اگرچه مراکز خرید در حال حاضر فعال می باشند ولی تزریق به موقع تسهیلات تخصیصی کمک موثری به خرید محصول سیب باغداران خواهد کرد.
ضمناً در این جلسه موضوع اختصاص مبلغ سی میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی جهت تعمیر و تعویض قطعات و دستگاههای سردخانه 2000 تنی مطرح گردید.
⬅️در ادامه جناب سرهنگ تندپور ضمن ابراز رضایت از عملکرد تعاون روستایی به جامعه هدف خواهان همکاری هر چه بیشتر با این شبکه مردمی شدند.
⬅️در پایان آقای دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اقدامات تعاون روستایی را در جهت رضایت مندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان موثر دانست و ضمن تماس با مدیر محترم بانک کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهان همکاری لازم با تعاون روستایی شدند.
تعداد مشاهده خبر20 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :1 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal