سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
تامین اعتبار سه میلیارد تومانی مدیر تعاون روستایی استان در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی
1403/01/30
تامین اعتبار سه میلیارد تومانی مدیر تعاون روستایی استان در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان برگزار گردید موفق به گرفتن اعتبار سه میلیارد تومانی از استاندار برای سردخانه تعاونی روستایی استان شد.
در این نشست وقتی بحث به حوزه کشاورزی رسید، استاندار گفت که حقیقتا آقای معتمدی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان من را از ماموریت‌هایی که به او دادم، سربلند کرده است؛ هفته اول استانداری‌ام دیدم سیب‌ها را در تنگ‌سرخ با لودر بار می‌زنند، پیگیری کردم تا سردخانه نیست، بلافاصله با آقای معتمدی درمیان گذاشتم و اکنون در کمتر از دو سال ظرفیت سردخانه‌ای ما دوبرابر شد و سه برابر آن نیز در دست ساخت است؛ در سردخانه‌های زیر صفر که قبل از این دولت تنها ذخیره دو روز استان را می‌توانستیم نگهداری کنیم اکنون به راحتی به اندازه ذخیره یک ماه استان، فضای سردخانه‌ای زیر صفر داریم، این‌ها خدمات بزرگ دولت در بخش کشاورزی است.
استاندار این را هم گفت که زیرساخت‌های کشاورزی خیلی مهم هستند و در این دو سال توجه خوبی به آنها شد که نه تنها تهدیدات امنیتی را رفع کرد بلکه اشتغال قابل توجهی نیز حداقل در همین سردخانه‌ها به وجود آمد.
بعد از آن، سید علی معتمدی‌‌پور از رفع مشکل مالی بزرگ‌ترین زنجیره تولید مرغ در گچساران خبر داد که آقای استاندار گفت که خبر خوبی دادی هرچند در این دو سال خبرهای خوب از شما زیاد شنیدیم.
این خبر، بهانه‌ای شد تا استاندار از موفقیت‌های بخش کشاورزی استان در تولید مرغ هم بگوید؛ احمدزاده ادامه داد: در زنجیره‌ مرغی که در آستانه افتتاح است، روزانه 200 هزار قطعه مرغ کشتار می‌شود، زنجیره یک میلیون قطعه‌ای در بهمئی نیز در دست ساخت است که ما را از واردات مرغ بی‌نیاز می‌کند؛ حقیقتا این‌ها خبرهای خوبی است، قبلا اگر بحرانی پیش می‌آمد برای تامین مرغ باید التماس می‌کردیم، اکنون به این زیرساخت‌ها توجه شد، این‌ها دیده نشده بودند و مردم و استان را زجر می‌داد اکنون هم تولید را بالا بردیم هم سردخانه به اندازه کافی داریم.

یکی از اعضای مرتبط با بخش خصوصی گفت که آقای استاندار هر چقدر هم مرغ ذخیره کنید وقتی مردم نمی‌توانند با این قیمت‌ها بخرند چه فایده دارد؟ استاندار هم گفت این بحث دیگری است، آنچه از دست ما برآمد انجام دادیم.

علی‌بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان در ادامه این بحث از استاندار دو دقیقه وقت خواست و از نیاز مبرم سردخانه دولتی تعاون روستایی به تعمیر سخن گفت و استاندار که از عملکرد بخش کشاورزی راضی بود بلافاصله گفت چقدر پول می‌خواهید و شجاعی نژاد هم گفت سه میلیارد تومان و استاندار گفت من سه میلیارد را تامین می‌کنم و همه صلوات فرستادند؛ در پایان این بحث، معاون اقتصادی استاندار گفت این را می‌گویند دو دقیقه با برکت، با اصرار دو دقیقه وقت خواست و سه میلیارد گرفت .
تعداد مشاهده خبر44 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal