سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
تقدیر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید
1402/12/26
تقدیر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه نمایندگان کمیته راهبری میوه شب عید استان و مهندس شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان، در راستای بررسی کیفیت میوه شب عید و خرما از سردخانه محل ذخیره‌سازی میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان بازدید کردند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه یه بویراحمد در این بازدید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات،با تقدیر از مدیر و مجموعه تعاون روستایی استان به جهت تامین میوه شب عید از عملکرد این دستگاه اعلام رضایت کرد.
عسکری با تحسین نحوه توزیع میوه شب عید استان گفت: جای تقدیر دارد که مجموعه تعاون روستای استان در این ایام به معنای واقعی پای کار بودند تا مردم در راستای خرید میوه شب عید با فشار اقتصادی مواجه نشوند.
 
عسکری در حاشیه این بازدید اظهارداشت: ذخیره‌سازی میوه شب عید با هدف کنترل قیمت‌ها و منطقی‌سازی نرخ‌ها صورت می‌گیرد وطرح تنظیم بازار میوه شب عید نیز به منظور رفاه مردم و کاهش دغدغه تأمین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.
 
وی اظهار کرد: میوه شب عید پرتقال و سیب درختی و خرما با بالاترین کیفیت و با نازل ترین قیمت که در طول سال جاری بی نظیر بوده است به وفور در اختیار مردم عزیز قرار داده می‌شود.
 
سید احسان عسکری با بیان اینکه این توزیع عادلانه و منظم نشان دهنده دولت پای کار و جهادی است، تصریح کرد: سپاسگزار همه عزیزان دست اندرکاران تعاون روستایی هستیم کسانی که باعث شدند میوه شب عید با قیمت بازار مناسب در این ایام عرضه شود.
 
در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در راستای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردمی با چند نفر از مراجعان چهره به چهره دیدار کرد و جهت مشکلات مردم با مدیران دستگاه‌های مربوطه تماس و خواستار رفع نیازهای مردم در پایان سال و عید نوروز شدند.
تعداد مشاهده خبر44 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal