سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
بازدید بازرس کل استان از سردخانه 2هزارتنی محل ذخیره سازی میوه تنظیم بازار شب عید مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد
1402/12/21
بازدید بازرس کل استان از سردخانه 2هزارتنی محل ذخیره سازی میوه تنظیم بازار شب عید مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تامین و توزیع به موقع کالای اساسی و میوه شب عید در استان و نظارت محسوس ونامحسوس بر روند توزیع میوه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد مهدی صالحی بازرس کل استان در حاشیه این بازدید با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عیدسعید نوروز گفت: این بازدید با هدف نظارت و کنترل بر نحوه توزیع میوه شب عید به دست مصرف کنندگان در سطح استان انجام شد.
صالحی افزود: تهیه و توزیع تامین میوه و خرمای شب عید بر عهده سازمان تعاون روستایی استان است که باید اقدامات و مصوبات کارگروه تنظیم بازار را با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری و اجرایی کنند.
بازرس کل استان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و بخشش است و تقارن آن با عید سعید نوروز می تواند منشا خیرات و برکاتی برای مسلمانها به ویژه در بحث کمک و همدلی باشد، تاکید کرد: به برکت این دو فضیلت معنوی و باستانی همه دستگاه های متولی از همه ظرفیت خود برای تامین و توزیع مناسب میوه شب عید برای هم وطنان استفاده کنند.
وی با مطلوب ارزیابی نمودن ذخیره میوه شب عید در استان اظهار داشت: بازرسی کل استان به صورت محسوس و نامحسوس بر روند توزیع و قیمت گذاری میوه شب عید نظارت می کند و چنانچه تخلفی صورت پذیرد با متخلفین در چارچوب قانون با قاطعیت بر خورد می کنیم.
شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان گفت : 270 تن سیب قرمز ، زرد، پرتقال والنسیا و پنج تن خرما برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بین 25 تا 30 درصد زیر قیمت بازار پیش بینی شده است، بنابراین از همه ظرفیت خود جهت توزیع مناسب میوه شب عید برای شهروندان استفاده می کنیم.
شجاعی نژاد با بیان اینکه چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است، گفت: غرفه هااز بیست و یکم اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان جهت رفاه همشهریان و تنظیم بازار برپا می باشند.
برپایه این خبر؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه 2نفر از بازرسان حوزه تنظیم بازار، مدیر تعاون روستایی و معاونین از سرخانه 2هزار تنی شهر یاسوج بازدید و دستورات لازم برای توزیع مناسب برای حمایت از شهروندان را صادر کرد.
تعداد مشاهده خبر65 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal