سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
توزیع میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان
1402/12/15
توزیع میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، عنوان کرد : اولین محموله پرتقال تنظیم بازارشب عید وارد سردخانه‌های استان شده است و افزود:150 تن سیب و 150 تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع توزیع می‌شود.
وی اضافه کرد: تعاون روستایی استان 120 تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی 30 تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تامین می‌شود.
شجاعی نژاد افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید میدانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.
مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان 150 تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.
شجاعی نژاد تاکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته بندی صوت گرفته است.
مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.
تعداد مشاهده خبر38 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal