سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
انعقاد 906 قراردادکشت گندم ، جو و کلزا توسط کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد با تعاون روستایی از طریق سامانه کشت قراردادی
1402/10/06
انعقاد 906 قراردادکشت گندم ، جو و کلزا توسط کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد با تعاون روستایی از طریق سامانه کشت قراردادی
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان گفت با اساس سیاست های دولت و ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ابتدای فصل کشت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 906 قرارداد با تعاون روستایی منعقد شده که حدود 3010 هکتار را شامل می شود .
وی عنوان کرد مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار به عنوان یکی از مجریان کشت قراردادی دولتی این خدمت را به جامعه کشاورزی منطقه انجام می دهد.
شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان ،کشاورزی قراردادی را یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی دانست و اظهار نمودند که ارائه کود یارانه ای به صورت اعتباری به کشاورزان، تخفیفات 20درصدی حق بیمه برای کشاورزان و تشویقی از جمله پرداخت 150 هزار تومان کرایه حمل از مزرعه تا مرکز خرید از جمله این حمایت ها است. 
وی ادامه داد: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به مراکز تعاون روستای محل زندگی خود و یا با مراجعه به لینک https://farm.mcinext.com و انتخاب سازمان تعاون روستایی به عنوان دستگاه طرف قرارداد نسبت به عقد قرارداد خود به‌ صورت الکترونیکی بدون محدودیت سهمیه اقدام کنند.
شجاعی نژاد افزود سامانه کشت قراردادی در راستای توسعه‌ کشت‌ قراردادی و به منظور افزایش سود تولیدکننده، حذف واسطه‌ها، افزایش کیفیت محصولات و کاهش ریسک بازار و تولید ایجاد شده است.
تعداد مشاهده خبر131 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal