صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
مقام معظم رهبری
پایگاه دولت
پایگاه مجلس
جهادکشاورزی
EN
جهش تولید؛
با مشارکت مردم
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
تاریخچه و سیر تکاملی تعاون
هدف و ظرفیت های قانونی
وظایف و ماموریت های سازمان
فعالیت ها و برنامه های سازمان
اساسنامه سازمان
نمودار تشکیلاتی
مدیرعامل
مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر حوزه مدیرعامل،روابط عمومی،مدیریت عملکرد و بازرسی
دفتر معاونت روابط عمومی و امور بین الملل
دفتر معاونت بازرسی
دفتر مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استانها
اداره کل حراست
دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازارهای داخلی
معرفی مدیر عامل
هیات مدیره
معاونت ها
معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری
دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها
دفتر نظام های بهره برداری، تعاونی های تولید
دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد
دفتر حسابرسی تعاونی ها و تشکل های کشاورزی
معاونت فنی و بازرگانی
دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی ها
دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری
دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی
معاونت توسعه و مدیریت منابع
دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری
اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
اداره کل امور مالی و ذیحساب
مدیریت حقوقی
معاون پشتیبانی اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
رییس ارتباطات و فن آوری اطلاعات
حوزه نمایندگی ولی فقیه
زیرمجموعه ها
سازمان های وابسته
تشکل ها و نظام صنفی کشاورزی
معرفی دفتر
نظام صنفی کشاورزی
خبرگان کشاورزی
مجمع هماهنگی و حمایتی تشکلهای کشاورزی
سمن ها و انجمن های تخصصی
نظام بهره برداری
معرفی دفتر
شرکت های تعاونی تولید
شرکت های سهامی زراعی
کشت و صنعت ها
زارعت و باغبانی
گروه ارزیابی وعملکرد نظام های بهره برداری
تعاونی ها
تعاونی های کشاورزی
تعاونی های زنان روستایی
تعاونی های روستایی
اتحادیه ها
اتاق فکر
شرح فعالیت
جلسات برگزار شده
بانک اطلاعات مدیران
مدیران ستادی
جدول اطلاعات مدیران استانی
جدول اطلاعات مدیران عامل تشکل ها
ارتباطات مردمی
راهبرد مشارکت مصوب
سامانه ارتباط مردمی
پرسش های متداول
ارتباط با ما
دستورالعمل بروز رسانی سایت
انتقادات وپیشنهادات
نظرسنجی الکترونیک
میز خدمت الکترونیک
میز خدمت الکترونیک(ویژه ارباب رجوع)
بسته اطلاع رسانی مرتبط با خدمت
شفافیت
اطلاعات ساختار سازمانی و مدیران
معرفی خدمات
انتشار فهرست مجوزهای اعطایی توسط دستگاه
انتشار اطلاعات قابل استفاده برای کسب و کارها
انتشار اطلاعات تفصیلی هزینهکرد سالانه دستگاه
انتشار جزئیات مرتبط با قراردادها
فهرست مزایدات و مناقصات
سئوالات متداول
آمار و اطلاعات
پنجره خدمات
دوباره تلاش کنید
سخن روز /
بخشنامه ارتقاء خدمات رسانی به ارباب رجوع و رضایتمندی آنان تدوین شد
رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی از تدوین بخشنامه ارتقاء خدمات رسانی به ارباب رجوع و رضایتمندی آنان توسط این مرکز و دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس احمدعلی حبیب کاظمی، امروز چهارشنبه درگردهمایی معاونین سازمان، مدیران ستادی، مدیران کل دستگاه های وابسته، مدیران شهرستاها و رؤسای مراکز خدمات جهاد کشاورزی که در مشهد مقدس برگزار شد، طی سخنانی به تشریح وضعیت و شرایط یک سال گذشته وزارت جهاد کشاورزی پس از تحریم های تحمیلی و همچنین نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع و چگونگی تعامل و همکاری حراست ها و مدیران مجموعه وزارت جهادکشاورزی در تمام استان ها و شهرستان ها پرداخت و گفت: وزارت جهاد کشاورزی طی یک سال گذشته متعاقب تشدید تحریم ها و بروز نوسانات ارزی و به تعبیری جنگ اقتصادی، از لحاظ ثبت سفارش کالا و اختصاص ارز از نظر تامین و واردات به ویژه در انتقال سریع و دقیق کالا به واحدهای تولیدی، پرمشغله ترین دوران کاری را سپری کرده است.
وی در مورد انتخاب و انتصاب و همچنین رصد و پایش عملکرد و رفتار مدیران پس از انتصاب اظهار کرد: نقش مدیران ارشد در انتخاب یک مدیر توانمند امری نیست که برکسی پنهان باشد، لذا با ملاحظه شاخصه های یک مدیر خوب مانند پاک دست بودن، متعادل بودن، مردم دار بودن، دلسوز بودن، سعه صدر داشتن و توانمندی و تخصص در امور مربوطه، تردیدی نیست که مدیران پس از انتصاب و طی تمام مراحل تعیین صلاحیت باید پایش شوند.
حبیب کاظمی اظافه کرد: در این میان رصد و پایش عملکرد یک مدیر امری است که در فضایی با تعامل مسؤولانه، باید به صورت مکرر صورت گیرد و صیانت از مجموعه و افراد و کارکنان با انتخاب افراد صالح و قابل اعتماد از طریق بررسی سوابق کاری و سلامت و پاکدستی منتخبین به ویژه در مناصب حساس که با امور مالی و بازرگانی درگیری بیشتری دارند، دارای اهمیت است.
رصد خدمات ارائه شده به ارباب رجوع و میزان رضایتمندی آنها
حبیب کاظمی با بیان اینکه میزان رضایت مندی و عملکرد کاری و رفتاری با ارباب رجوع اولویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا اگر انحرافی ملاحظه شد، به سرعت تذکر داده شده و اصلاح شود، تصریح کرد: اگر چه انتظار می رود با توجه به یکی از بندهای پنج گانه تعیین صلاحیت مشاغل حساس که میزان ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم است و این امر شامل حال همه مدیران می شود، علاوه بر واحدهای نظارتی، مدیران ارشد نیز عملکرد مدیران زیرمجموعه خود را باید رصد و پایش کنند و همراه مدیران حراست باشند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی و رضایتمندی ارباب رجوع که در نزد مقامات عالی رتبه نظام و همچنین وزیر جهاد کشاورزی با واژگان متعدد مطرح شده و مقام معظم رهبری در این خصوص در سخنرانی های متعدد نزد کارگزاران حکومتی اشاره فرموده اند، اظهار کرد: معظم له بر امر خدمتگزاری مجموعه حکومت و دستگاه های دولتی به مردم تاکید بسیار دارند و پاسخگویی، شفافیت و صحت و سرعت اطلاع رسانی را لازم می دانند و بر تاثیر رضایت عمومی و مشارکت مردم در امور در تامین و تحکیم امنیت کشور تاکید می کنند و بی توجهی به حقوق، احترام، منافع و رضایتمندی مردم را برای اداره و امنیت کشور خطرناک می دانند بر این اساس، با تاکید وزیر جهاد کشاورزی برای ارتقاء خدمات رسانی به ارباب رجوع و رضایتمندی آنها، بخشنامه مشترکی با امضای رئیس مرکز حراست و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تدوین شد که جهت اجراء به استان ها، سازمان ها و مؤسسات ملی جهادکشاورزی ارسال گردیده است.
وی در تشریح ویژگی های بخشنامه صادر شده با موضوع رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع که در 5 بند تنظیم شده و برمبنای آن اشخاصی که موجب ایجاد نارضایتی شده و از مقررات تخلف می کنند و به نقض قوانین مبادرت می ورزند، شناسایی شده و به هیأت های رسیدگی تخلفات معرفی می شوند. گفت: البته در این بخشنامه صرفاً وجه تنبیهی خاطیان مورد توجه قرار نگرفته، بلکه پس از سنجش میزان رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه و در راستای ارتقای انگیزه و تشویق کارکنان، افرادی که در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل خواسته های قانونی اهتمام لازم به عمل آورند، مورد تشویق قرار می گیرند.
هماهنگی و تعامل مدیران با حراست ها موجب تسریع در کارها می شود
رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی در ادامه، تعامل و همکاری بین حراست ها و مدیران به گونه ای که در عین تعامل مستقیم با مدیران حوزه خدمتی خود، رسیدگی و نظارت مسؤولانه به شکل مستمر تداوم یابد، را متذکر شد و از مدیران جهاد کشاورزی در تمام استان ها و شهرستان ها خواست از ظرفیت ها و مشاوره های حراست استفاده نمایند، چرا که در واقع مسؤولان حراست از حقوق و آرامش آتی و در طول دوران خدمت آنها دفاع می کنند.
1398/07/14
تصاویر مرتبط
RatingTitle
:2 :3
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal