سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
برگزاری جلسه کمیته مستندسازی و مولد سازی املاک و اموال غیر منقول سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد
1402/10/20
برگزاری جلسه کمیته مستندسازی و مولد سازی املاک و اموال غیر منقول سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد ، جلسه رفع ابهام و اختلاف ملکی فیمابین اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستانهای بویراحمد و دنا و سازمان تعاون روستایی استان ، با محوریت بررسی اسنادملک واقع در گلستان یازده شهر یاسوج با حضور مهندس امیدی پور معاونت حقوقی سازمان مرکزی ، مهندس ویسی مسئول مستندسازی و مولد سازی سازمان مرکزی ، مهندس شجاعی نژادمدیر تعاون روستایی استان ، مهندس همتی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویراحمد، روسای ادارات ستادی سازمان استان ، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستانهای بویراحمد و دنا در محل سالن جلسات سردارشهید حاج قاسم سلیمانی این مدیریت برگزار گردید.
شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان دراین جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان به بیان و ضرورت رفع اختلاف و تعیین تکلیف مالکیت به منظور اجرای طرح مولد سازی پرداخت و تاکید کرد که موضوع از طریق تعامل حل و فصل گردد.
مهندس امیدی پور معاونت حقوقی سازمان مرکزی بیان داشتندسازمان وشبکه از یک خانواده و در راستای اهداف مشخص و معین فعالیت می نمایند وضرورت دارد که اختلافات فی مابین و مسائل مختلف ازجمله اختلاف ملکی با تعامل و درچارچوب قانون حل و فصل گردد.
مهندس ویسی مسئول مستند سازی و مولد سازی سازمان مرکزی عنوان کرد با توجه به برگزاری جلسات متعدد و عدم تعیین تکلیف عرصه و اعیان ملک مزبور ضروری است اسناد حسابداری و مالی اتحادیه در سنوات گذشته مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس مدارک و مستندات تصمیم لازم اتخاذ گردد.
در پایان مدیران عامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستانهای بویراحمد و دنا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خویش پرداختند و تاکید نمودند که تعیین تکلیف ملک مزبور بر اساس اسناد و مدارک موجودبررسی و اسناد حسابداری و مالی اتحادیه ملاک عمل قرار گیرد.






تعداد مشاهده خبر131 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal