سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
قدردانی ویژه مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از دکتر شهابی نسب حمایت های سازمان مدیریت ازتعاون روستایی در شکوفایی این بخش نقش اساسی داشته است
1400/06/20
قدردانی ویژه مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از دکتر شهابی نسب
حمایت های سازمان مدیریت ازتعاون روستایی در شکوفایی این بخش نقش اساسی داشته است
مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدردانی ویژه معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از دکتر علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: حقیقتا حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نقش مهمی در شکوفایی این بخش داشته است .
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت‌الله ویسی مدیر تعاون روستایی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به روستا و روستانشینی گفت: سازمان تعاون روستایی در زمینه شکوفایی بخش تولید در روستاها ماموریت‌های مهمی دارد که توجه جدی‌تر به آنها، می‌تواند منجر به شکوفایی اقتصاد و اشتغال در نیمی از جمعیت کشور شود.

مدیرتعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، روستای مولد را موتور محرکه اقتصاد و اشتغال دانست و افزود: تعاون روستایی با حمایت مدیران ارشد استان، اقدامات خوبی را شروع کرده است و در برخی حوزه‌ها توفیقات قابل توجهی به دست آورده است‌.

ویسی تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم در حمایت‌های مسئولان ارشد، موضوعات بودجه و اعتبارات است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان در این زمینه سنگ‌تمام گذاشته است.

وی با قدردانی از آقای دکتر علی شهابی‌نسب و همکارانش یادآور شد: بحث پادارشدن بودجه تعاون روستایی در ردیف سردخانه‌ها و انبارهای ذخیره، یک توفیق ارزشمند و یک حمایت زیرساختی بوده که نتیجه آن پویایی بیشتر این سازمان در ماموریت‌های محوله خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سرکشی‌های مداوم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کارشناسان این سازمان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تعاون روستایی اقدام کم‌سابقه‌ای بوده و بدون شک این تسلط مقامات ارشد موجب حمایت‌های بیشتر از فعالیت‌های تعاون روستایی به ویژه در حوزه بازرگانی و خرید محصولات کشاورزی شده است.

وی گفت: آقای شهابی‌نسب با آگاهی از نقش فعالیت‌های تعاون روستایی، توجه خوبی داشتند و به همین علت از سوی آقای سید محمد موسوی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

ویسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به استقرار دولت جدید اشاره کرد و گفت: با جدیت و انگیزه‌ای که ایجاد شده شاهد شکوفایی بیشتر تعاون روستایی و ارائه خدمات به کشاورزان و بهره‌برداران خواهیم بود.
تعداد مشاهده خبر137 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal