سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
پیام تبریک مدیرتعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تعاون
1400/06/13
پیام تبریک مدیرتعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تعاون
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد قدرت الله ویسی مدیر تعاون روستایی استان با صدور پیامی فرارسیدن هفته تعاون را به تعاونگران استان بویژه تشکلهای استان تبریک گفت.
ویسی افزود : امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم عزیزمان کم و بیش می دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر بوده است.
تعاونیها، اجتماعی از انسانها برای تامین نیازها و اهداف مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند که جهت نیل به آرمانها و ارزشهای خود، انسان محوری یعنی ایجاد سازمان برای به فعلیت رساندن استعدادهای خدادادی را سرلوحه کار قرار داده اند.
وی خاطرنشان کرد : نظام اقتصادی مبتنی بر تعالیم دین مقدس اسلام یکی از مطلوب ترین نظام های اقتصادی جهان است زیرا در این نظام در کنار نقش آفرینی دائمی دو دولت مردان و سرمایه داران کلان بخش خصوصی که اولی وظایف حاکمیتی را برعهده دارد و دومی با اتکا به سرمایه های شخصی خود و به نیت کسب سود به چرخه فعالیت های اقتصادی وارد می شود ، نیروی سومی وجود دارد که به نوعی بدنه اصلی انجام فعالیت های اقتصادی در جامعه محسوب می شود.این عامل سوم همان بخش تعاون است ، که هرچند ممکن است بر سرمایه های اندک آحاد مردم جامعه متکی باشد اما حاصل آن سرشار از برکت و منشأ ظهور بسیاری از خلاقیت ها و کارآفرینی های اقتصادی است.بنابراین تعاونی های مختلف بزرگ و کوچکی که در سرتاسر کشور عزیزمان ایران شکل گرفته و فعالیت می کنند ، اجزاء مهمی از اقتصاد ایران اسلامی محسوب می شوند .
از همین رو شایسته است که در ایامی از سال که مزین است به نام هفته تعاون از فعالان پرتلاش و متعهد این بخش ، صمیمانه قدردانی کرده و جهاد اقتصادی خستگی ناپذیر آنان را پاس بداریم.
در فرصت ارزشمند هفته تعاون قدردان تلاش های تمامی دست اندرکاران عرصه تعاونی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و توفیقات روز افزون و تلاش بیشتر این بزرگواران در عرصه سازندگی کشور و خدمت به مردم انقلابی، ولایت مدار و قدرشناس ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان آرزومندم.þ
تعداد مشاهده خبر128 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal